Zobrazeno 1 - 10
of 1 684
pro vyhledávání: '"Clegg J"'
Autor:
Hagelberg, E., Goldman, N., Lio, P., Whelan, S., Schiefenhovel, W., Clegg, J. B., Bowden, D. K.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 1999 Mar 01. 266(1418), 485-492.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/51172
Publikováno v:
Support for Learning. 37:180-208
The Communication Supporting Classroom Observation Tool (CSCOT) is used in the UK to identify how teachers support children's communication development. This study evaluates the feasibility and impact of collaborative training for teachers using the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boulos, L., Curran, J. A., Gallant, A., Wong, H., Johnson, C., Delahunty-Pike, A., Saxinger, L., Chu, D., Comeau, J., Flynn, T., Clegg, J., Dye, C.
This rapid systematic review of evidence asks whether (i) wearing a face mask, (ii) one type of mask over another and (iii) mandatory mask policies can reduce the transmission of SARS-CoV-2 infection, either in community-based or healthcare settings.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54deb1ffe4d971dfb68f8c6f00ddb2ce
Autor:
Hadlock, Carney Andersen, Clegg, J. Aleta, Hickman, Garrett R., Huyett, Sabrina Lynn, Jensen, Hyrum C., West, Richard E.
Publikováno v:
Educational Technology, 2014 Jul 01. 54(4), 42-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44430288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.