Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Classroom-based research"'
Autor:
A. Fajar Awaluddin, Agustan Agustan
Publikováno v:
Langkawi: Journal of The Association for Arabic and English, Vol 0, Iss 0, Pp 69-83 (2023)
Several studies have examined the cultivation of students in developing anti-corruption value awareness; however, there is still scarce study on anti-corruption value education mediated by Islamic warrior films. This study presents class-based resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de0c17fa6cd94061abfae1a3567c2e00
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 10, Iss 1 (2023)
Research on performative teaching has expanded in recent decades. This growth has been accompanied by interest in evidence-based practice and evaluation. However, experimentation is complex and classroom-based researchers must carefully and responsib
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e63ebcd4b40c40639791c2a7cc9b1a9f
Autor:
Caitríona Osborne, Qi Zhang
Publikováno v:
Teanga: The Journal of the Irish Association for Applied Linguistics, Vol 30, Iss 1 (2023)
xxx
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/925094d0eead47878e7b2cb36721743c
Autor:
Alvin Ibe Santos
Publikováno v:
Journal of Languages and Language Teaching, Vol 11, Iss 2, Pp 178-194 (2023)
Today in Japan, the impetus to effect positive change on students’ use of English as a communication tool is reflected in the thrust of the Ministry of Education to promote meaningful in-class practice as highlighted in the revised high school fore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc9cbd43fdd34a97bf44c7a837032bb3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Priscila Dias Corrêa
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 4, Iss 2, Pp 107-131 (2021)
This study aims to investigate the mathematical proficiency promoted by mathematical modelling tasks that require students to get involved in the processes of developing mathematical models, instead of just using known or given models. The research m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad5b0b834cb842e8bf6b622e44087622
Autor:
Shannon McCrocklin
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 8, Iss 1, Pp 70-81 (2020)
Research has shown that language teachers’ beliefs are often difficult to change through education. Experiential learning may help, but more research is needed to understand how experiential approaches shape perceptions. This study compares two app
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/713f6d1cabd14ec6a5e2c772377e07ad