Zobrazeno 1 - 10
of 2 720
pro vyhledávání: '"Classroom observations"'
Autor:
Foster, Jonathan K., author, Korban, Matthew, author, Youngs, Peter, author, Watson, Ginger S., author, Acton, Scott T., author
Publikováno v:
Uses of Artificial Intelligence in STEM Education, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198882077.003.0020
Publikováno v:
African Journal of Disability, Vol 13, Iss 0, Pp e1-e11 (2024)
Background: Obuntu Bulamu is a Ugandan intervention promoting inclusive education for children with disabilities. This culturally appropriate approach, based on the Ubuntu philosophy, utilises peer-to-peer support activities for children, parents and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf4be69fe1034560beb9c49c3f302679
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 592 (2024)
The renewed Lithuanian General Framework for Primary Education emphasises an integrated and holistic approach, advocating for active, experiential learning methods without compartmentalisation (2022). This study aims to determine which active, holist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87342e920329451d8a3754ef8289d301
Autor:
Jóhann Örn Sigurjónsson, Anna Kristín Sigurðardóttir, Berglind Gísladóttir, Jorryt van Bommel
Publikováno v:
Nordic Studies in Education, Vol 42, Iss 4, Pp 328-346 (2022)
Which dimensions of instruction can be reliably captured using student perception surveys, is subject for debate. The aim of this study is to empirically explore the validity and limitations of two different measures of cognitive activation: systemat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccc00f4e54c448739cb23b649d40e0cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clara L. Meaders, Lillian G. Senn, Brian A. Couch, A. Kelly Lane, Marilyne Stains, MacKenzie R. Stetzer, Erin Vinson, Michelle K. Smith
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Background The first day of class helps students learn about what to expect from their instructors and courses. Messaging used by instructors, which varies in content and approach on the first day, shapes classroom social dynamics and can af
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad5806ced07545ba93b524ac721c7025
Autor:
NUGENT, JILL
Publikováno v:
Science Scope, 2018 Mar 01. 41(7), 12-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44843857