Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Classroom management strategies"'
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 10, Iss 2, Pp 771-781 (2024)
This study aims to explore the classroom management strategies used by Javanese teachers in teaching children with special needs at Tegal Regency Junior High Schools support inclusive learning. The research used was qualitative approach, through dire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e05d780dad1641158fd25cdf5ddb867b
Autor:
Mavadat Saidi, Zohreh Bayatshahbazi
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal, Vol 11, Iss 3, Pp 10-14 (2021)
Background: The current study strived to unfold the relationship between interpersonal and intrapersonal intelligence types and classroom management strategies among the instructors of teaching English toward the students of medical sciences. The stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68f375ac83d9464daae1dcf3c75b9f10
Autor:
Kulamikhina, Irina V., Birova, Jana, Alipichev, Aleksei Yu., Vasbieva, Dinara G., Kalugina, Olga A.
Publikováno v:
Komunikácie - vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline / Communications - Scientific Letters of the University of Žilina. 20(1A):115-130
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1121252
Autor:
Keser, Kubra, Yavuz, Fatih
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 13(4):511-520
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966172
Autor:
Nauman A. Abdullah
Publikováno v:
Journal of Education and Educational Development, Vol 7, Iss 1 (2020)
This was a comparative research project to study classroom management strategies of English language teachers (ELTs) at secondary level public and private sector schools in Lahore. The purpose of the research was to identify the strategies used by th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc89f4efa20d4f6eba8eb530c4979725
Autor:
Gulseren Sekreter
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 85-95 (2018)
It is very well known that the main cause of the classroom management problems is the students’ unwillingness to the subject that is taught. As long as students are actively engaged in the learning process the problems would be minimized and teache
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56cdf7ff80384776aade43ac7d48378a
Autor:
Irina V. Kulamikhina, Jana Birova, Aleksei Yu. Alipichev, Dinara G. Vasbieva, Olga A. Kalugina
Publikováno v:
Communications, Vol 20, Iss 1A, Pp 115-130 (2018)
Developing critical thinking skills in university students has become a primary goal in higher education. This study investigated the efficacy of the classroom management strategies for developing critical thinking skills in undergraduate students in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f25269f9c99452b875f507ff4c14a50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.