Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Classroom context mode"'
Autor:
Sam Saeedian, Ata Ghaderi
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract Teacher decision-making and pedagogical reasoning have been extensively investigated in the last two decades. However, there is a scarcity of research that examines the two constructs together in one single study. This study was an attempt t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b59171efd86c425fa343cdf8d71b9e7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Increasing EFL Learner Participation through Eliciting Language: Insights from Conversation Analysis
Autor:
Marco Cancino
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 6, Iss 2, Pp 76-90 (2020)
The idea that interaction shapes learning in the second language classroom by increasing opportunities for participation, and that teachers can achieve this by adequately eliciting language from learners has been discussed in the literature. However,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea38e2af9def4b63a0008ac0c96c7f77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.