Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Classroom Management Effectiveness"'
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 66, Iss 2, Pp 207-239 (2021)
本研究旨在瞭解社區兒童讀經志工教師教學信念、心理資本與班級經營效能之關係。研究對象為北、中、南三區的社區兒童讀經志工教師,獲得有效樣本297份。研究者自編「讀經志工教師教
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a584349b43e247d4b16880da41c0ec85
Autor:
林易萱 Yi-Hsuan Lin, 龔心怡 Hsin-Yi Kung
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 10, Iss 2, Pp 111-138 (2017)
本研究旨在探討新手與資深教師於教師信念、專業承諾、與班級經營效能上的差異與關係。以臺灣公立國中及高中150 位新手教師與152 位資深教師為研究對象,使用問卷調查法,運用描述性
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22bf24341d4443b98bf88633433debe4
Autor:
Yung-hsun Cheng, Yu-chi Chen
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 38, Iss Suppl. 2, Pp S1-S14 (2018)
The purpose of this study is to explore the classroom management effectiveness enhancement by using social networking apps through electronic devices such as smartphones, tablet computers, and personal computers, as well as the role of parental invol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e52be795d54f4125bfbe5f612d0490c2
This article describes in detail the psychological and pedagogical factors and conditions of classroom management, methods of classroom management, the work of the class teacher with school community organizations, the important requirements for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::36778d4186a1c3d5bedb182213112e50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Jyh-Ru
The purpose of this study is to understand the relationship between elementary school teachers' attitude towards the students' guidance and discipline measures and the effectiveness of classroom management. Based on the literature and research, we es
Autor:
Hsu, Ya-ling
The purpose of this study was to explore the relationship between teachers¡¦ leadership behavior of elementary school and classroom management effectiveness. The subjects were sixth grade students of public elementary school in Kaohsiung. This stud
Autor:
蘇芳嬅, Su,Fang-Hua
本研究旨在探討國民小學教師創新班級經營與班級經營效能之間的關係。主要研究目的有五:(一)瞭解國民小學教師創新班級經營及班級經營效能之內涵與現況。(二)瞭解國民小學教師
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0921520391%22.
Autor:
陳虹君, Chen,Hung-Chun
本研究旨在探討國民小學教師運用學習型班級經營策略之情況,及學習型班級經營策略與班級經營效能之關係。除探討國民小學教師學習型班級經營策略、班級經營效能的內涵及現況,並瞭
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0921520221%22.