Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Classroom English language proficiency"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 8, Iss 1, Pp 1-24 (2018)
Abstract Background This study aims to develop a low-stakes assessment tool to establish a classroom English language benchmark that Japanese teachers of English can use for their own professional development purposes. To start with, we describe the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e5574326f0743ba91d5dea1a3bde5fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PR Newswire
Publikováno v:
PR Newswire US. 02/24/2015.
Publikováno v:
Arab World English Journal; 2024 Spl Issue, p292-305, 14p
Autor:
Gu, Lin, Papageorgiou, Spiros
Publikováno v:
ETS Research Reports Series; Dec2016, Vol. 2016 Issue 2, p1-12, 13p
Autor:
Rouf, Md. Abdur1 rouf777@gmail.com, Mohamed, Abdul Rashid2,3
Publikováno v:
Qualitative Report. Mar2022, Vol. 27 Issue 3, p691-715. 25p.
Autor:
Abad, Mónica1 monica.abad@ucuenca.edu.ec, Argudo, Juanita1 juanita.argudo@ucuenca.edu.ec, Fajardo-Dack, Tammy1 tammy.fajardo@ucuenca.edu.ec, Cabrera, Patricio2 pcabrera.aia@gmail.com
Publikováno v:
Elia: Studies in Applied English Linguistics / Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada. 2021, Vol. 21, p13-50. 37p.
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism; Aug2023, Vol. 26 Issue 7, p830-844, 15p
Publikováno v:
Corpus Pragmatics; Dec2018, Vol. 2 Issue 4, p351-373, 23p
Autor:
Spiros Papageorgiou, Lin Gu
Publikováno v:
ETS Research Report Series. 2016:1-12
In responding to the increasingly expanded emphasis on English language teaching (ELT) around the globe, Educational Testing Service (ETS) collaborated with National Geographic Learning to develop the ELTeach™ program (http://www.elteach.com), an o