Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ClassPoint"'
Publikováno v:
E-Dimas, Vol 15, Iss 2, Pp 412-417 (2024)
Pada kegiatan ini, para peserta PPG dalam jabatan bidang studi Bahasa Inggris dituntut untuk kreatif dan inovatif dalam proses pembelajaran. Kenyataan yang diperoleh dari kegiatan PPG Dalam Jabatan Bidang studi Bahasa Inggris terdapat masih banyak gu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24b5117850ea460489501e446a89a0c8
Autor:
Ikhwan Mahfud Hidayat, Epi Supriyani Siregar, Siti Aminah Hasibuan, Ika Purnama Sari, Yanti Anggraini
Publikováno v:
JISAE (Journal of Indonesian Student Assessment and Evaluation), Vol 9, Iss 2, Pp 126-131 (2023)
The application of Information and Communication Technology (ICT) in teaching and learning activities has a major influence in improving the quality of education, especially in the era of the industrial revolution 4.0 as it is today. Classpoint is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c293b614d754b1c88c3e48be2ce849a
Autor:
Soybatul Aslamiah Ritonga, Sahbuki Ritonga, Uswatun Hasanah Masra Tangse, Dwina Putri, Amaliah Ritonga, Wahyu Azhar Ritonga
Publikováno v:
International Journal of Humanities Education and Social Sciences, Vol 2, Iss 6 (2023)
The era of the industrial revolution, which was all technological, made all aspects continue to innovate so that they remained optimal, especially in the world of education. The current educational challenge is that there is still a lack of more inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87177df7ca5a40f6b06b8c4cc630868f
Autor:
Abbas Hussein Abdelrady, Huma Akram
Publikováno v:
Systems, Vol 10, Iss 5, p 154 (2022)
Keeping in view the basic necessity of the time, integrating Information and Communication Technology (ICT) in teaching-learning practices has become an integral part of higher education. In relation to English as a foreign language (EFL) learning, s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af33e6e6b25640808883104f569bcca1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.