Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Class invariant"'
Autor:
Zhang, Liang-Cheng
Publikováno v:
Proceedings of the American Mathematical Society, 2002 Jan 01. 130(1), 9-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2699705
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poor, Cris
Publikováno v:
Proceedings of the American Mathematical Society, 1996 Jul 01. 124(7), 1987-1991.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2161483
Autor:
D. J. Prabhakaran, K. Ranjithkumar
Publikováno v:
Mathematical Notes. 110:363-374
At scattered places of his notebooks, Ramanujan recorded over 30 values of singular moduli $$\alpha_n$$ . All those results were proved by Berndt et. al by using Weber–Ramanujan’s class invariants. In this paper, we initiate to derive the explici
Autor:
Wen Chung Wang, Ming-Chi Tseng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Mixture item response theory (IRT) models include a mixture of latent subpopulations such that there are qualitative differences between subgroups but within each subpopulation the measure model based on a continuous latent variable holds. Under this
Autor:
Ho Yun Jung, Yoonjin Lee
Publikováno v:
The Ramanujan Journal.
The modular trace of the normalized Hauptmodul has been extended to the Galois trace of a class invariant by Kaneko. It is an important issue to search for class invariants for which the Galois traces have modular properties. The crucial point in thi
Publikováno v:
Taiwanese J. Math. 24, no. 3 (2020), 545-551
On pages 338 and 339 in his first notebook, Ramanujan defined remarkable product of theta-functions $a_{m,n}$ and also recorded eighteen explicit values depending on two parameters $m$ and $n$. All these values have been established by Berndt et al.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.