Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Class instruction"'
Autor:
Saleh Mosleh Alharthi
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractLanguage is a powerful tool that facilitates communication, knowledge acquisition, and negotiation of meaning, but it is a complex skill for English as foreign language (EFL) learners who often encounter various challenges and complexities. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ecbbc49cd384670adb1721dfa2f8011
Autor:
Weilage, Christopher, Stumpfegger, Eva
Publikováno v:
On the Horizon: The International Journal of Learning Futures, 2022, Vol. 30, Issue 2, pp. 112-121.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-09-2021-0110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science for Education Today. 10(4):61-74
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=901631
Autor:
Matubara, Masayuki, UMEMURO, HIROYUKI
Publikováno v:
The Japanese Journal of Ergonomics. 59:63-72
本研究では,オンライン講義において,学生の感情が可視化され教師に共有された時に,教師のパフォーマンスと教師の自己効力感が受ける影響を明らかにすることを目的とした.本研
Autor:
Huifang Liu, Robyn M. Gillies
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Teacher questions have long been considered important in mediating students’ learning in language classrooms. This paper examined the mediated-learning behaviors involved in teacher questions during whole-class instruction in high schools of China.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42d118f135f3406f9d1fd833be5bc2da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2016 Jan 01. 109(3), 311-324.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586991
Autor:
Anna K. Kuptsova
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 12, Pp 88-93 (2016)
Abstract. One of the most important directions of improving modern methods and ways of foreign language acquisition is introducing interactive methods into the educational process. Based on the literature review of Russian and international materials
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf3d80fc68b6481088ecbbc455306fd5
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 9, Iss 2 (2018)
Competence in written scientific communication is an important learning outcome of undergraduate science degrees. Writing helps students learn, encourages them to think creatively and critically about their learning, and trains them in communicatin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47b50fe5776940c2ab5b7716a3e703a9