Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Class Balance"'
Publikováno v:
JAAD International, Vol 17, Iss , Pp 122-123 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daa8b7b3666048ac844f81a63b60baae
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 17, Iss 12, Pp 3029-3038 (2023)
Facial expression recognition (FER) aims at determining the types of facial expressions for given facial images, which has a broad application prospect in psychological diagnosis, human-computer interaction, etc. In practical tasks, various databases
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fe63b7e717446a8ae88d703f9d85364
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 16, Iss 18, p 3494 (2024)
Fine-grained object detection in remote sensing images is highly challenging due to class imbalance and high inter-class indistinguishability. The strategies employed by most existing methods to resolve these two challenges are relatively rudimentary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa63e2e7dfc34ed2bd56385c556954b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li-Xiao Feng, Xin Li, Hong-Yu Wang, Wen-Yin Zheng, Yong-Qing Zhang, Dong-Rui Gao, Man-Qing Wang
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2021)
The most important part of sleep quality assessment is the automatic classification of sleep stages. Sleep staging is helpful in the diagnosis of sleep-related diseases. This study proposes an automatic sleep staging algorithm based on the time atten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb1f69547dd040ccacb797638640ba54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.