Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Clary S"'
Autor:
Ho, D. T.1, Wykoff-Clary, S.1, Gross, C. S.1, Schneider, D.1, Jin, F.1, Kretschmer, P. J.1 peter.j.kretschmer@bayer.com, Hermiston, T. W.1
Publikováno v:
Cancer Gene Therapy. Feb2009, Vol. 16 Issue 2, p184-194. 11p. 1 Diagram, 2 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Applied Studies in Language, Vol 5, Iss 1, Pp 67-78 (2021)
English teachers may come across challenges within the process of English language teaching, especially now, when technologies and innovations grow rapidly. Teachers who trapped in traditional comfort zone of teaching might left behind. Nevertheless,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d945be9ea9e7438aa4cf3c6a8cb3b371
Autor:
Walter H. Newman, J William Mix, George C. Matoy, Dennis W. Ashley, Robert S. Donner, Benjamin Christie, Frank Lochner, George McCommon, Martin L. Dalton, Clary S. Tyson, Maurice M. Solis, Charles G. Burton
Publikováno v:
The Journal of trauma. 59(4)
Therapeutic and prophylactic vena cava filters (VCFs) are used to prevent pulmonary embolism. Concerns exist over placing a permanent filter in a young trauma patient. Recently, retrievable VCFs have become available. One such filter is the OptEase,
Autor:
Frank Lochner, George C. Matoy, Robert S. Donner, Walter H. Newman, Martin L. Dalton, Clary S. Tyson, George McCommon, J William Mix, Maurice M. Solis, Charles G. Burton, Dennis W. Ashley, Benjamin Christie
Publikováno v:
The Journal of Trauma: Injury, Infection, and Critical Care. 57:1389
Publikováno v:
Proceedings of 2002 IEEE 10th Digital Signal Processing Workshop, 2002 & the 2nd Signal Processing Education Workshop; 2002, p262-267, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.