Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Clarke, Theresa"'
Publikováno v:
International Marketing Review, 2022, Vol. 39, Issue 4, pp. 889-911.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-11-2020-0272
Autor:
Clarke, Theresa
Thesis (M.Ed.)--Memorial University of Newfoundland, 2000.
Bibliography: leaves 92-102.
Bibliography: leaves 92-102.
Externí odkaz:
http://qe2a-proxy.mun.ca/Login?url=http://proquest.umi.com/login?COPT=REJTPUcyODcrNTUwMSszYjBmJklOVD0wJlZFUj0y&clientId=65114
Autor:
Jansen, Bernard J., Clarke, Theresa B.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2017, Vol. 11, Issue 2, pp. 142-159.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-07-2016-0073
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management August 2016 57:84-92
Publikováno v:
In Journal of Business Research August 2016 69(8):2739-2746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarke, Theresa B.1 clarketb@jmu.edu, Nelson, C. Leigh2 nelsoncl@jmu.edu, Gallagher, Scott R.3 gallagsr@jmu.edu
Publikováno v:
Marketing Management Association Annual Conference Proceedings. Spring2020, Vol. 28 Issue 1, p37-47. 11p.
Autor:
Muffett, Bob, Wilson, John R., Clarke, Theresa, Coplestone, Anthony, Lowe, Emma, Robinson, John, Smith, Stuart
Publikováno v:
In Applied Ergonomics March 2014 45(2) Part B:221-233
Autor:
Faranda, William T.1 (AUTHOR) farandwt@jmu.edu, Clarke, Theresa B.1 (AUTHOR), Clarke III, Irvine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Education. Apr2021, Vol. 43 Issue 1, p9-24. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.