Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Clarke, Julie M"'
Autor:
Le Leu, Richard K., Scherer, Benjamin L., Mano, Mark T., Winter, Jean M., Lannagan, Tamsin, Head, Richard J., Lockett, Trevor, Clarke, Julie M.
Publikováno v:
In Nutrition Research September 2016 36(9):982-988
Autor:
Clarke, Julie M., Lockett, Trevor, Harrap, Karen, Flanders, Brooke, Bird, Virginia, Appleyard, Mark, Boussioutas, Alex, Zaloumis, Sophie, Gupta, Arun, Sivanesan, Suresh, Prentice, Ralley, Koye, Digsu, Macrae, Finlay A.
Publikováno v:
In Gastroenterology 18-21 May 2024 166(5) Supplement:S
Autor:
Clarke, Julie M, Topping, David L, Christophersen, Claus T, Bird, Anthony R, Lange, Kylie, Saunders, Ian, Cobiac, Lynne
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition October 2011 94(5):1276-1283
Autor:
Tan, Shir Ley, Gerber, Jacobus P., Cosgrove, Leah J., Lockett, Trevor J., Clarke, Julie M., Williams, Desmond B., Head, Richard J.
Publikováno v:
In Mut.Res.-Genetic Toxicology and Environmental Mutagenesis 2011 721(2):119-126
Autor:
Bajka, Balazs H., Clarke, Julie M., Topping, David. L., Cobiac, Lynne, Abeywardena, Mahinda Y., Patten, Glen S.
Publikováno v:
In Nutrition Research 2010 30(6):427-434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aoki, Ryo, Onuki, Masayoshi, Hattori, Koya, Ito, Masato, Yamada, Takahiro, Kamikado, Kohei, Kim, Yun-Gi, Nakamoto, Nobuhiro, Kimura, Ikuo, Clarke, Julie M., Kanai, Takanori, Hase, Koji
Additional file 1: Supplemental Figure S1. Non-alcoholic fatty liver disease activity score. Prebiotic inulin supplementation prevents NAFLD/NASH development. Mice were fed a low-fat/fructose/cholesterol diet (LFC), a high-fat/fructose/cholesterol di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06c8352ac76dc221cbc041e2207adf45
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition October 2007 86(4):1146-1151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.