Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Clarke, Daniel Wade"'
Autor:
Clarke, Daniel Wade1 dclarke@dundee.ac.uk
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Jun2023, Vol. 51 Issue 3, p407-424. 18p.
Autor:
Clarke, Daniel Wade.
Publikováno v:
Connect to full text of thesis.
Thesis (Ph.D.) - University of St Andrews, September 2008.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10023/692
Autor:
Clarke, Daniel Wade
Grappling with the success of their business ventures and coping with the rise in number of new products FifeX was working on, operating out of their shared office in the St Andrews Technology Centre, the co-founders were feeling more ‘cramped’ t
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.552187
Autor:
Clarke, Daniel Wade
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 21, 2, 20
Potentially lousy singing and research poetry are used to make sense of losing - soon after he died - my iPhone containing video footage of my father singing. Since I did not back up this digital treasure, not only is he now physically dead, he is di
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/69034
Autor:
Clarke, Daniel Wade
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 19, 2, 19
While fathers seldom say "I love you" to their son(s), there is also acknowledgment that sons rarely say it to their father. Confessions of love are like notes in a melody of previous affirmations, so what is it like for a son to say it, especially i
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/58006
Autor:
Clarke, Daniel Wade1 d.clarke@dundee.ac.uk
Publikováno v:
Leisure Sciences. Sep/Oct2018, Vol. 40 Issue 5, p466-475. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing & Management. 2012, Vol. 16 Issue 4, p492-510. 19p.