Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Clarke, Aleisha M."'
Publikováno v:
Journal of Public Mental Health, 2019, Vol. 18, Issue 1, pp. 73-83.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMH-07-2018-0036
Autor:
Elfrink, Teuntje R., Goldberg, Jochem M., Schreurs, Karlein M.G., Bohlmeijer, Ernst T., Clarke, Aleisha M.
Publikováno v:
Health Education, 2017, Vol. 117, Issue 2, pp. 215-230.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HE-09-2016-0039
Publikováno v:
Health Education, 2010, Vol. 110, Issue 4, pp. 273-293.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09654281011052637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barry, Margaret M.1 margaret.barry@nuigalway.ie, Clarke, Aleisha M.1, Jenkins, Rachel2, Patel, Vikram3
Publikováno v:
BMC Public Health. 2013, Vol. 13 Issue 1, p1-19. 19p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarke, Aleisha M., Barry, Margaret M.
Journal article (open access) This systematic review provides a narrative synthesis of the evidence on the effectiveness of mental health promotion interventions for young people in low and middle-income countries (LMICs). Commissioned by the WHO, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::020e72a6192e14ac120de840277fb5b9
http://hdl.handle.net/10379/4573
http://hdl.handle.net/10379/4573
Autor:
Clarke, Aleisha M.
This study reports on the evaluation of Zippy's Friends, an international emotional wellbeing programme for children in primary school. The purpose of this study was to (i) assess the immediate and long term impact of the programme on the pupils' emo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::537bfe1a361a6b0ef4cc5dc40849bf69
http://hdl.handle.net/10379/2624
http://hdl.handle.net/10379/2624