Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Clark, Elijah"'
Autor:
Clark, Elijah G.
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
Consumer feedback and reviews are critical to the success of businesses because 49% of consumers trust online reviews more than other sources. The purpose of this multicase study was to explore marketing managers' strategies for using consumer review
Autor:
Sims, Regina, Gordon, Shalanda, Garcia, Wanda, Clark, Elijah, Monye, Deloris, Callender, Clive, Campbell, Alfonso
Publikováno v:
In Eating Behaviors April 2008 9(2):137-142
Autor:
Sims, Regina C., Madhere, Serge, Gordon, Shalanda, Clark, Elijah, Jr., Abayomi, Kobi A., Callender, Clive O., Campbell, Alfonso L., Jr.
Publikováno v:
In Journal of the National Medical Association October 2008 100(10):1193-1198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.