Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Clark, Christina A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clark, Christina
Publikováno v:
Harvard Studies in Classical Philology, 2003 Jan 01. 101, 129-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3658527
Autor:
Boroson, Bram, McCray, Richard, Clark, Christina Oelfke, Slavin, Jonathan, Mac Low, Mordecai-Mark, Chu, You-Hua, Van Buren, Dave
With the High Resolution Spectrograph aboard the Hubble Space Telescope we obtained high signal-to-noise (S/N > 200 - 600 per 17 km/s resolution element) spectra of narrow absorption lines toward the Wolf-Rayet star HD 50896. The ring nebula S308 tha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/9610186
Publikováno v:
The Journal of Sex Research, 2000 May 01. 37(2), 133-141.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3813598
Autor:
McGeown, Sarah, Santi, Elena, Webber, Charlotte, Cebula, Katie, Clark, Christina, Crompton, Catherine, Fletcher-Watson, Sue, Juckes, Lucy, Lynch, Eadaoin, Hughes, Ruthann, Payne, Daniel, Williamson, Victoria
This project aims to provide detailed insight into neurodivergent (e.g., ADHD, dyslexic, autistic) young people’s (YP) perceptions of the representation of neurodivergent YP in narrative fiction (and other text types) and carry out a comprehensive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::71c2d98c08cc830af5013be784f6fc0a
Despite a substantial body of research demonstrating that reading fiction has benefits for our general knowledge, language and literacy skills, fascinating questions remain about whether, in what instances, and how, reading fiction can support wellbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::793b4a926939753b75fbe0d1c19119d5
Autor:
Oxley, Emily, Ricketts, Jessie, Shapiro, Laura, Clark, Christina, Dixon, Megan, Fairlie, Helen, Lucas, Katrina, Wilkinson, Katherine, McGeown, Sarah
The Love to Read project aims to create an intervention to motivate and engage child readers (aged 9-11). The intervention will be underpinned by relevant theory and research, in addition to insights from children and teachers. To achieve this there
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7968efccc4db4302f6a85c39978f2d9c
Autor:
McGeown, Sarah, Oxley, Emily, Shapiro, Laura, Ricketts, Jessie, Clark, Christina, Dixon, Megan, Fairlie, Helen, Lucas, Katrina, Wilkinson, Katherine
The Love to Read project aims to create an intervention to motivate and engage child readers (aged 8-11). The intervention will be underpinned by theory and research, in addition to insights from children and teachers. To achieve this, there will be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51bcb26e26c340a5b7fca18d4c484ad8