Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Clarification requests"'
Autor:
Sergio Conti
Publikováno v:
Quaderni di Linguistica e Studi Orientali, Vol 7 (2021)
Negotiation of meaning, the process through which the speakers go to clearly comprehend one another, is believed to facilitate acquisition as it provides learners with situated comprehensible input as well as opportunities to produce pushed output. N
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bad499b34a34594a93740635421d3ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 45th Annual Meeting of the Cognitive Science Society
Proceedings of the 45th Annual Meeting of the Cognitive Science Society, Jul 2023, Sydney, Australia
Proceedings of the 45th Annual Meeting of the Cognitive Science Society, Jul 2023, Sydney, Australia
International audience; Children learning their mother tongue engage in interactive communication starting from the early stages of their development. In a large-scale study of transcribed child-caregiver conversations, we investigated the role of Co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3430::70db3fa233e8be7feb0dd988979d85ba
https://hal.science/hal-04094761/document
https://hal.science/hal-04094761/document
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 1; Pages: 155
The availability of non-reimbursable funds for water supply networks has made the public procurement of construction work in this sector of particular interest in terms of performance. The purpose of this research is to identify key issues and patter
Autor:
Ba Tien, Tran
Interaction in general or negotiation of meaning in particular plays a crucial role in language learning as it provides learners with comprehensible input that leads to speaking fluency and language acquisition. This paper is an attempt to look into
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::ee8f2258412997b6ad738212cc6a2994
https://hdl.handle.net/10481/79573
https://hdl.handle.net/10481/79573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bédi, Branislav
Þessi doktorsritgerð er hluti af verkefninu Icelandic Language and Culture Training in Virtual Reykjavik, þrívíddartölvuleik sem gerir þeim sem eru að læra íslensku sem annað mál kleift að æfa tal og hlustun. Markmið verkefnisins var a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f769f33db10aa1221ae3d056dd9e57ba
https://hdl.handle.net/20.500.11815/2142
https://hdl.handle.net/20.500.11815/2142