Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Clare, J.J."'
Publikováno v:
In Neuropharmacology 2003 44(3):413-422
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology, 171(4), 1054-1067. Wiley-Blackwell
BACKGROUND AND PURPOSE: Voltage-activated Na+ channels contain one distinct alpha-subunit; in the brain NaV 1.1, NaV 1.2, NaV 1.3 and NaV 1.6 are the four most abundantly expressed alpha-subunits. The antiepileptic drugs (AEDs) carbamazepine (CBZ), p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8e4b148ac42990fdb36fe42e20f597df
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/properties-of-human-brain-sodium-channel-subunits-expressed-in-hek293-cells-and-their-modulation-by-carbamazepine-phenytoin-and-lamotrigine(0abe3ba9-a701-4786-8e39-2c26a9241340).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/properties-of-human-brain-sodium-channel-subunits-expressed-in-hek293-cells-and-their-modulation-by-carbamazepine-phenytoin-and-lamotrigine(0abe3ba9-a701-4786-8e39-2c26a9241340).html
Autor:
Beesley, K.M., Francis, M.J., Clarke, B.E., Beesley, J.E., Dopping-Hepenstal, P.J.C., Clare, J.J., Brown, F., Romanos, M.A.
Publikováno v:
Bio/Technology; July 1990, Vol. 8 Issue: 7 p644-649, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.