Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Clare, Carl"'
Autor:
Miguel, Cristina1 (AUTHOR), Clare, Carl2 (AUTHOR) c.clare@leedsbeckett.ac.uk, Ashworth, Catherine J.2 (AUTHOR), Hoang, Dong2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Oct2022, Vol. 38 Issue 13/14, p1561-1586. 26p. 2 Charts.
Autor:
Miguel, Cristina1 (AUTHOR) cristina.miguel@ait.gu.se, Clare, Carl2 (AUTHOR), Ashworth, Catherine J.3 (AUTHOR), Hoang, Dong3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information, Communication & Society. Jun2024, Vol. 27 Issue 8, p1530-1550. 21p.
Autor:
Clare, Carl J.
Defined as peer-generated product evaluations posted on company or third party websites (Mudambi & Schuff, 2010), online customer reviews are increasingly available for a wide range of products or services. Existing research on the factors that influ
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.574444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clare, Carl J.1,2 c.clare@leedsbeckett.ac.uk, Wright, Gillian2, Sandiford, Peter3, Caceres, Alberto Paucar2
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Dec2018, Vol. 24 Issue 8, p823-842. 20p. 4 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Carson, Maggie N., Clare, Carl
Publikováno v:
In Alexander's Nursing Practice Edition: Fifth Edition. 2020:121-169
Autor:
Clare, Carl
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies 2006 43(8):1057-1062
Autor:
Clare, Carl
Publikováno v:
In Learning to Care 2019:497-508
Autor:
Clare, Carl
Publikováno v:
In Learning to Care 2019:455-473
Autor:
Clare, Carl
Publikováno v:
In Learning to Care 2019:347-362