Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Clarberg, Petrik"'
Autor:
Zeltner, Tizian, Rousselle, Fabrice, Weidlich, Andrea, Clarberg, Petrik, Novák, Jan, Bitterli, Benedikt, Evans, Alex, Davidovič, Tomáš, Kallweit, Simon, Lefohn, Aaron
Publikováno v:
ACM Trans. Graph. 43, 3, Article 33 (June 2024), 17 pages
We present a complete system for real-time rendering of scenes with complex appearance previously reserved for offline use. This is achieved with a combination of algorithmic and system level innovations. Our appearance model utilizes learned hierarc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.02678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Monte Carlo ray tracing offers the capability of rendering scenes with large numbers of area light sources-lights can be sampled stochastically and shadowing can be accounted for by tracing rays, rather than using shadow maps or other rasterizationba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d27d3ef15739265bb836c9e4267694e9
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Jun2010, Vol. 29 Issue 4, p1259-1268. 10p. 3 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Clarberg, Petrik1 petrik@cs.lth.se, Akenine-Möller, Tomas1 tam@cs.lth.se
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Jun2008, Vol. 27 Issue 4, p1125-1136. 12p. 5 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 4 Diagrams, 3 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Clarberg, Petrik1 petrik@cs.lth.se, Akenine-Möller, Tomas1 tam@cs.lth.se
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Apr2008, Vol. 27 Issue 2, p681-690. 10p. 3 Color Photographs, 8 Diagrams, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarberg, Petrik
Ever since the first three-dimensional computer graphics appeared half a century ago, the goal has been to model and simulate how light interacts with materials and objects to form an image. The ultimate goal is photorealistic rendering, where the cr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1c678d88f31ab405f8eb0f45ad0ecd24
http://lup.lub.lu.se/record/3158641/file/3158729.pdf
http://lup.lub.lu.se/record/3158641/file/3158729.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.