Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Claramita,M"'
Improving Nursing Students’ Medication Safety Knowledge and Skills on Using the 4C/ID Learning Model
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 14, Pp 287-295 (2021)
Lisa Musharyanti,1 Fitri Haryanti,2 Mora Claramita3 1School of Nursing, Faculty of Medicine and Health Sciences, Universitas Muhammadiyah Yogyakarta, Yogyakarta, Indonesia; 2Department of Pediatric and Maternity Nursing, Faculty of Medicine, Public H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f830aaa074c4fe69d35bafa2c438555
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 13, Pp 1325-1335 (2020)
Michael Andreas Leman,1 Mora Claramita,2 Gandes Retno Rahayu2 1School of Dentistry, Faculty of Medicine, Universitas Sam Ratulangi, Manado, Indonesia; 2Department of Medical, Health Professions Education and Bioethics, Faculty of Medicine, Public Hea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58cb76899a7645dfb6acc4668e6e8ad6
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 12, Pp 767-775 (2019)
ABT Randita,1 W Widyandana,2 M Claramita2 1Medical Education Unit, Faculty of Medicine, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia; 2Department of Medical, Health Professions Education, and Bioethics, Faculty of Medicine, Public Health and Nursi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d36a9cc2fffb45d2a2c62c55bf757006
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 12, Pp 191-204 (2019)
Mora Claramita,1 Rilani Riskiyana,1 Astrid Pratidina Susilo,2 Emy Huriyati,3 Mae SH Wahyuningsih,4 John J Norcini5 1Department of Medical, Health Professions Education and Bioethics, Faculty of Medicine, Public Health and Nursing, Universitas Gadjah
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67f95d31d8cb45eeab8ca6b09bc3ba10
Publikováno v:
In Nurse Education Today July 2018 66:73-78
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education. Sep2017, Vol. 9 Issue 3, p148-152. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.