Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Clandinin, Jean"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Education; Sep2021, Vol. 32 Issue 3, p309-322, 14p
Autor:
Connelly, F. Michael, Clandinin, Jean
The paper outlines a narrative method for the study of teaching. The method's principal feature is the reconstruction of classroom meaning in terms of narrative unities in the lives of classroom participants. Narrative method is explored through comp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::79e68858a0577841851d47e85489fded
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal
Background Narrative Reflective Practice (NRP) is a process that helps medical students become better listeners and physicians. We hypothesized that NRP would enhance students’ performance on multiple-choice question exams (MCQs), on objective stru
Autor:
Clandinin, Jean, Hamilton, Mary Lynn, Gray, Jan, Gudonsdottir, Hafdis, Rodgers, Carol, Sowa, Patience
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2015 47:254-259