Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Claire B. Kopp"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nancy Eisenberg
Publikováno v:
The American psychologist. 75(8)
Memorializes Claire B. Kopp (1931-2019). Between 1970 and 2000, she was a lecturer in psychology, assistant research psychologist, and clinical professor in the Departments of Pediatrics, Psychiatry, and Education and then adjunct professor in psycho
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heather Bacon
Publikováno v:
Clinical Child Psychology and Psychiatry. 14:622-624
Publikováno v:
Aberrant Development in Infancy ISBN: 9781351169042
Aberrant Development in Infancy
Aberrant Development in Infancy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::105dcf6b9519283ff63bc9b401cb9436
https://doi.org/10.4324/9781351169042-8
https://doi.org/10.4324/9781351169042-8
Autor:
Claire B. Kopp
Publikováno v:
Aberrant Development in Infancy ISBN: 9781351169042
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ffd69221639a6f7fa35b9c3b5025f52c
https://doi.org/10.4324/9781351169042-11
https://doi.org/10.4324/9781351169042-11
Publikováno v:
Early Child Development and Care. 186:419-435
This study focuses on the associations between family variables and academic and social school readiness in low-income Black children. Analyses drew from the National Institute for Child Development (NICHD) Study of Early Child Care and Youth Develop
Autor:
Claire B. Kopp
Publikováno v:
New Directions for Child and Adolescent Development. 2009:33-46
This chapter explores paths toward emotion-focused coping among typically developing young children and their more or less average parents-portraying characteristic developmental patterns, demands, and stresses. Emotion-focused coping strategies are
Autor:
Claire B. Kopp
Publikováno v:
Infancy. 3:199-208
(2002). Commentary: The Codevelopments of Attention and Emotion Regulation. Infancy: Vol. 3, No. 2, pp. 199-208.