Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Civic and political engagement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roxana-Mihaela, Vasiliu
Publikováno v:
Analele Ştiinţifice ale Universităţii »Alexandru Ioan Cuza« din Iaşi. Sociologie şi Asistenţă Socială / Scientific Annals of the Alexandru Ioan Cuza University. New Series. Sociology and Social Work Section. 13(1):139-150
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=903623
Publikováno v:
Acta Sociologica, 63, 3, 284-302
Country-case studies examining the relation between curricular tracking (ability sorting) in secondary education and civic and political engagement (CPE) have led to mixed findings. This calls for a comparative approach. Thus far, as a result of the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/73627
Publikováno v:
Acta Sociologica, 63(3), 284-302. SAGE Publications Ltd
Acta Sociologica
Acta Sociologica
Country-case studies examining the relation between curricular tracking (ability sorting) in secondary education and civic and political engagement (CPE) have led to mixed findings. This calls for a comparative approach. Thus far, as a result of the
Over the past decade and more, there has been a significant emphasis in western societies on policy processes to engage youth in civic and political life. Concerns about the extent to which marginalized urban young people in particular have become di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5ea8997ba855967cb0995b0e49dc531e
http://hdl.handle.net/10379/16737
http://hdl.handle.net/10379/16737
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
The purpose of the intervention was to stimulate young people’s interest and engagement in European affairs in schools. The core pedagogical idea was to build with schools an opportunity to involve students in a participatory action research (PAR),