Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Ciullo, Stephen"'
Publikováno v:
Beyond Behavior, 2020 Apr 01. 29(1), 6-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26921927
Autor:
Ciullo, Stephen Paul
This single-case study compared the effects of a typical practice baseline phase to those of a treatment phase. Seven students with learning disabilities (LD) in Grades 4 and 5 participated in the two-school-site study. Each student had basic word-re
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-12-4459
Publikováno v:
Education 3-13; Sep2024, Vol. 52 Issue 7, p979-992, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garwood, Justin D., Werts, Margaret G., Mason, Linda H., Harris, Bronwyn, Austin, Morgan B., Ciullo, Stephen, Magner, Karen, Koppenhaver, David A., Shin, Mikyung
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2019 Aug 01. 44(4), 227-240.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979536
Reading Instruction for Students With Learning Disabilities in Grades 4 and 5 : An Observation Study
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2019 May 01. 42(2), 67-79.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26742914
Autor:
Mason, Linda H.1 lmason20@gmu.edu, Ciullo, Stephen2, Collins, Alyson A.2, Brady, Stacie1, Elcock, LaTisha1, Owen, Lindsay Sanborn1
Publikováno v:
Learning Disabilities - A Contemporary Journal. Fall2022, Vol. 20 Issue 2, p111-128. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ciullo, Stephen, Lembke, Erica S., Carlisle, Abigail, Thomas, Cathy Newman, Goodwin, Marilyn, Judd, Laura
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2016 Feb 01. 39(1), 44-57.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24570091