Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Citta G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Using the educational potential mapper to design an adaptive serious game: The 'uManager' case study
Publikováno v:
Lecture notes in computer science 10653 LNCS (2017): 251–253.
info:cnr-pdr/source/autori:Gentile M.; Perna S.; Citta G.; Ottaviano S.; Dal Grande V.; La Guardia D.; Allegra M./titolo:Using the educational potential mapper to design an adaptive serious game: The "uManager" case study/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2017/pagina_da:251/pagina_a:253/intervallo_pagine:251–253/volume:10653 LNCS
info:cnr-pdr/source/autori:Gentile M.; Perna S.; Citta G.; Ottaviano S.; Dal Grande V.; La Guardia D.; Allegra M./titolo:Using the educational potential mapper to design an adaptive serious game: The "uManager" case study/doi:/rivista:Lecture notes in computer science/anno:2017/pagina_da:251/pagina_a:253/intervallo_pagine:251–253/volume:10653 LNCS
The frame pedagogy is a methodological framework that gives a key role to the concept of game mechanic in identifying the educational domain of a game. In this view, the activation of a subset of the game mechanics highlights a portion of the domain.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::58b871b4d6c0844108ca899bf3c661fd
http://www.cnr.it/prodotto/i/381902
http://www.cnr.it/prodotto/i/381902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.