Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Citizenship learning"'
Autor:
Zhang, Chong
Publikováno v:
Social Transformations in Chinese Societies, 2023, Vol. 19, Issue 2, pp. 84-100.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/STICS-06-2022-0011
Autor:
Witarsa, Syahril Muhammad
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
Critical thinking is necessary for students because it empowers them to solve problems, especially during the learning stage and in real-life situations within society. Based on this fact, the present study proposes a citizenship project model that a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40f82db198dd4a21bc120438822e8eb5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ingrid Geier, Ulla Hasager
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
Civic thinking and civic attitude require values and norms for social togetherness and social engagement. Service learning and active-citizenship learning are high-impact pedagogies, well-documented as supporting civic-mindedness and a culture of dem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a7dc379d4fe4f5fa8fd67100685ef7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulla Hasager, Ingrid Geier
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
Civic thinking and civic attitude require values and norms for social togetherness and social engagement. Service learning and active-citizenship learning are high-impact pedagogies, well-documented as supporting civic-mindedness and a culture of dem
Autor:
Pallarès, Alba
Publikováno v:
Voces de la Educación
Voces de la Educación, Voces de la Educación 2018
Voces de la Educación, Voces de la Educación 2018
This article departs from the doctoral thesis "Democratic learning and citizenship through four girls' participation: a narrative perspective". It analyses how the experiences of participation-understood from a wide perspective and taking into accoun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::06f1504d881b6e67840f8c8083205023
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02523857/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02523857/document
Autor:
GULESİN, Zeyd, GUROL, Yonca
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 4 275-285
Journal of Management Marketing and Logistics
Journal of Management Marketing and Logistics
Amaç- Bu çalışma örgütsel bağlılık, örgütsel vatandaşlık ve öğrenen organizasyon karakteristikleri kavramlarını proje organizasyonu bakış açısından inceleyerek; bu kapsamdaki davranış ve karakteristiklerin proje yönetiminde h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::9cfc9505706ab80f9813d6d8a7bad77f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jmml/issue/42040/506034
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jmml/issue/42040/506034
Autor:
Yonca Gürol, Zeyd Gulesin
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 1 246-250
PressAcademia Procedia
PressAcademia Procedia
Purpose- This study examines the concepts of organizational commitment, organizational citizenship behaviours and learning organization characteristics from a project organization point of view; aims to explain how the behaviours and characteriscs in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::464787e5456bee5be1bb0f89283b1d5d
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pap/issue/39064/458949
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pap/issue/39064/458949