Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Circuit of Culture Model"'
Publikováno v:
Airlangga International Journal of Islamic Economics and Finance; Vol. 3 No. 1 (2020): JANUARY-JUNE 2020; 15-30
The public relations concept is a basic concept that must exist in various organizations. The strategy taken might be affected by or affect a cultural image. In the current world, Islamic institutions have emerged and grown rapidly. In particular, in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nechaeva, O.
This article analyzes the way of international public relations applied to promotion of a mega event in a culturally diverse environment. The article attempts to estimate the effectiveness of circuit of culture model as a framework for an analysis of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::5c6837f673e01b519073891fc347801a
https://hdl.handle.net/10995/77086
https://hdl.handle.net/10995/77086
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.