Zobrazeno 1 - 10
of 483
pro vyhledávání: '"Cinque, L."'
Autor:
Malsky, Isaac, Rauscher, Emily, Roman, Michael T., Lee, Elspeth K. H., Beltz, Hayley, Savel, Arjun, Kempton, Eliza M. R., Cinque, L.
Inhomogeneous cloud formation and wavelength-dependent phenomena are expected to shape hot Jupiter atmospheres. We present a General Circulation Model (GCM) with multiwavelength "picket fence" radiative transfer and radiatively active, temperature de
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.01506
Autor:
Murphy, Matthew M., Beatty, Thomas G., Roman, Michael T., Malsky, Isaac, Wingate, Alex, Ochs, Grace, Cinque, L., Beltz, Hayley, Rauscher, Emily, Kempton, Eliza M. -R., Stevenson, Kevin B.
Publikováno v:
AJ 165 107 (2023)
Though the global atmospheres of hot Jupiters have been extensively studied using phase curve observations, the level of time variability in these data is not well constrained. To investigate possible time variability in a planetary phase curve, we o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.03240
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International journal of neural systems. 32(10)
Human feelings expressed through verbal (e.g. voice) and non-verbal communication channels (e.g. face or body) can influence either human actions or interactions. In the literature, most of the attention was given to facial expressions for the analys
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.