Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Cibulskas, Gintautas"'
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (45):216-234
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=945558
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p592, 19p
Autor:
Kliziene, Irina, Sipaviciene, Saule, Vilkiene, Jovita, Astrauskiene, Audrone, Cibulskas, Gintautas, Klizas, Sarunas, Cizauskas, Ginas
Publikováno v:
In Journal of Bodywork & Movement Therapies January 2017 21(1):124-132
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 1; Pages: 3
Distance education has influenced the organization of education at the level of systems and schools, the change in the specificity of teachers’ activities, the change in pupils’ learning, and, undoubtedly, the attainment of learning outcomes. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4aa29225263fb05fd85c8e6ca2cd2bcc
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAPDB150967987&prefLang=en_US
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAPDB150967987&prefLang=en_US
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p957, 14p
Autor:
Gaidelys, Vaidas, Čiutienė, Rūta, Cibulskas, Gintautas, Miliauskas, Skaidrius, Jukštaitė, Jolita, Dumčiuvienė, Daiva
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 10; Pages: 685
The research analysis shows that children in mainstream schools suffered from psychological deterioration (aggressive behaviour, depressive moods, despair about academic underachievement, etc.) when governments implemented measures to manage the COVI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e9fc2554bd723dc15cbde947959a0862
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAPDB144035918&prefLang=en_US
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAPDB144035918&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gaidelys, Vaidas, Cibulskas, Gintautas, Čiutienė, Rūta, Miliauskas, Skaidrius, Gaideliene, Evelina
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 4; Pages: 359
This study analyzed the widespread distance teaching/learning impact in the context of the COVID-19 pandemic and assessed distance teaching/learning’s effects on students’ intelligence. The distance teaching/learning impact results were evaluated
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta paedagogica Vilnensia 2020, t. 45, p. 216-234.
2019 metų bendrųjų programų atnaujinimo gairėse teigiama (Dėl bendrųjų programų atnaujinimo gai- rių patvirtinimo, 2019 m. lapkričio 18 d. Nr. V-1317, 2019), kad Lietuvoje trūksta dermės tarp ugdymo tikslų, ugdymo turinio įgyvendinimo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e9fa7c1422cda74ba4dab679203a6ad
https://www.lituanistika.lt/content/92437
https://www.lituanistika.lt/content/92437