Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Chura, L.R."'
Autor:
Moseley, R.L., Ypma, R.J.F., Holt, R.J., Floris, D., Chura, L.R., Spencer, M.D., Baron-Cohen, S., Suckling, J., Bullmore, E., Rubinov, M.
Publikováno v:
NeuroImage : Clinical
NeuroImage: Clinical, Vol 9, Iss C, Pp 140-152 (2015)
NeuroImage: Clinical, Vol 9, Iss C, Pp 140-152 (2015)
Endophenotypes are heritable and quantifiable markers that may assist in the identification of the complex genetic underpinnings of psychiatric conditions. Here we examined global hypoconnectivity as an endophenotype of autism spectrum conditions (AS
Autor:
Ypma, R.J.F., Moseley, Rachel, Holt, R.J., Rughooputh, N., Floris, D.L., Chura, L.R., Spencer, M.D., Baron-Cohen, S., Suckling, J., Bullmore, E.T., Rubinov, M.
Background Females and males differ significantly in the prevalence and presentation of autism spectrum conditions. One theory of this effect postulates that autistic traits lie on a sex-related continuum in the general population, and autism represe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9773ce0e69d6d04ac4fc40ce73da777b
https://eprints.bournemouth.ac.uk/23450/7/1-s2.0-S2451902216300349-main.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/23450/7/1-s2.0-S2451902216300349-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisiecka, D., Holt, R., Tait, R., Ford, M., Lai, M.C., Chura, L.R., Baron-Cohen, S., Spencer, M., Suckling, J.
Publikováno v:
In European Psychiatry 28-31 March 2015 30 Supplement 1:1217-1217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.