Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Chung Kkh"'
The coronavirus (COVID-19) pandemic has adversely affected individuals’ mental health. Social isolation as a result of social distancing during the pandemic potentially affects the associations among perceived available peer support, emotional well
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed0614ad3aae2ab6aca6aea795451005
https://doi.org/10.31234/osf.io/k5wms
https://doi.org/10.31234/osf.io/k5wms
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Dec2005, Vol. 30 Issue 4, p207-216. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee ASY; Department of Rehabilitation Sciences, The Hong Kong Polytechnic University, Kowloon, Hong Kong.; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Tai Po, Hong Kong., Datu JAD; Academic Unit of Human Communication, Learning, and Development, The University of Hong Kong, Pokfulam, Hong Kong.; Centre for Advancement in Inclusive and Special Education, The University of Hong Kong, Pokfulam, Hong Kong., Chung KKH; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Tai Po, Hong Kong.; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Tai Po, Hong Kong., Fung WK; School of Education, Liverpool Hope University, Liverpool, United Kingdom., Cheung RYM; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Tai Po, Hong Kong.; Division of Educational Psychology, Hong Kong Psychological Society, Kowloon, Hong Kong.
Publikováno v:
Family process [Fam Process] 2024 Dec; Vol. 63 (4), pp. 1807-1825. Date of Electronic Publication: 2024 Feb 28.
Autor:
Lee ASY; Department of Rehabilitation Sciences, The Hong Kong Polytechnic University, Hong Kong.; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Hong Kong., Fung WK; Early Childhood, School of Education, Liverpool Hope University, Liverpool, UK., Chan DKC; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Hong Kong.; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Hong Kong., Chung KKH; Centre for Child and Family Science, The Education University of Hong Kong, Hong Kong.; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Hong Kong.
Publikováno v:
Applied psychology. Health and well-being [Appl Psychol Health Well Being] 2024 Nov; Vol. 16 (4), pp. 1626-1658. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 22.