Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Chung, Kevin K. H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2014 Oct 01. 64(3), 222-247.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24758839
The role of visual and auditory temporal processing for Chinese children with developmental dyslexia
Autor:
Chung, Kevin K. H., McBride-Chang, Catherine, Wong, Simpson W. L., Cheung, Him, Penney, Trevor B., Ho, Connie S.-H.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2008 Jun 01. 58(1), 15-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23764875
Autor:
Chung, Kevin K. H.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2003 Sep 01. 12(3), 207-223.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824307
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2003 Jan 01. 53(1), 300-323.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23764744
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Solman, Robert T., Chung, Kevin K. H.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 1996 Jun 01. 6(2), 173-190.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Aug2016, Vol. 39 Issue 3, p268-291. 24p.
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. May2013, Vol. 36 Issue 2, p202-222. 21p. 7 Charts.