Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Chung, Haeyong"'
Autor:
Chung, HaeYong
The current proliferation of connected displays and mobile devices from smart phones and tablets to wall-sized displays presents a number of exciting opportunities for information visualization and visual analytics. When a user employs heterogeneous
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/52042
Autor:
Setlur, Vidya, Chung, Haeyong
Publikováno v:
IEEE VIS 2021 conference (TVCG journal)
Inspired by cartographic generalization principles, we present a generalization technique for rendering line charts at different sizes, preserving the important semantics of the data at that display size. The algorithm automatically determines the ge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.12601
Autor:
Yang, Seungwon1 (AUTHOR) seungwonyang@lsu.edu, Chung, Haeyong2 (AUTHOR), Singh, Dipak3 (AUTHOR), Shams, Shayan4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Contingencies & Crisis Management. Dec2023, Vol. 31 Issue 4, p826-842. 17p.
Autor:
Koirala, Prasanna1 (AUTHOR), Aygun, Ramazan2 (AUTHOR) raygun@kennesaw.edu, Mukherjee, Tathagata3 (AUTHOR), Chung, Haeyong3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information Retrieval Journal. Dec2023, Vol. 26 Issue 1/2, p1-28. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majumdar, Amitabha, Chung, Haeyong, Dolios, Georgia, Wang, Rong, Asamoah, Nikiya, Lobel, Peter, Maxfield, Frederick R.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging 2008 29(5):707-715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.