Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Chu Yu-Hsuan"'
Autor:
Nath, Suvra, Martínez Santamaría, Jose C., Chu, Yu-Hsuan, Choi, James S., Conforti, Pasquale, Lin, Jia-Di, Sankowski, Roman, Amann, Lukas, Galanis, Christos, Wu, Kexin, Deshpande, Sachin S., Vlachos, Andreas, Prinz, Marco, Lee, Jae K., Schachtrup, Christian
Publikováno v:
Nature Communications; 10/24/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p
Publikováno v:
In Dyes and Pigments March 2016 126:46-53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nunzia Di Maggio, Claudia Stanciu Pop, Anna Marsano, Ludovic Melly, Benoît Rondelet, Chu Yu-Hsuan, Christian Schachtrup, Marie-Cécile Nollevaux, Andrea Banfi, Andrea Grosso
Publikováno v:
Journal of tissue engineering and regenerative medicine, Vol. 14, no. 10, p. 1513-1523 (2020)
Therapeutic angiogenesis is the delivery of factors to promote vascular growth and holds promise for the treatment of ischemic heart conditions. Recombinant protein delivery to the myocardium by factor-decorated fibrin matrices is an attractive appro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deshpande, Sachin S., Malik, Subash C., Conforti, Pasquale, Lin, Jia-di, Chu, Yu-Hsuan, Nath, Suvra, Greulich, Franziska, Dumbach, Meike-Ast, Uhlenhaut, N. Henriette, Schachtrup, Christian
Publikováno v:
Cell & Tissue Research; Mar2022, Vol. 387 Issue 3, p415-431, 17p
Publikováno v:
Cell & Tissue Research; Mar2022, Vol. 387 Issue 3, p433-449, 17p
Autor:
Chu, Yu-Hsuan, 褚又瑄
107
The present study aimed to analyze the listening comprehension questions on English Listening Section of the Comprehensive Assessment Program (CAP-ELS) for Junior high school students from 2015 to 2018. Specifically, the present study intend
The present study aimed to analyze the listening comprehension questions on English Listening Section of the Comprehensive Assessment Program (CAP-ELS) for Junior high school students from 2015 to 2018. Specifically, the present study intend
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/5g44qk