Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Chu Kequn"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
ObjectiveThe aim of this study was to translate the Athletes’ Received Support Questionnaire (ARSQ) for Chinese athletes and examine the reliability and validity of the ARSQ with Chinese subjects.MethodsIn this study, we conducted a forward-backwar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/441aacc80a594bab948b067b8df8cdce
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
ObjectiveThe main purpose of the study was to translate the Effort-Reward Imbalance Scale for University Students (ERIUS) and assess its psychometric properties in the Chinese cultural context.MethodsWe translated the original English version of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c41709f0b44b4b2688f2837e5e6b30da
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Feb2024, Vol. 52 Issue 2, p1-9. 9p.
Primary school teachers' coping styles and job burnout: The mediating role of psychological harmony.
Autor:
Chu, Kequn1, Gong, Guangjun2
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. May2023, Vol. 51 Issue 5, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Jan2023, Vol. 51 Issue 1, p1-6. 6p.
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Aug2022, Vol. 50 Issue 8, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Jun2022, Vol. 50 Issue 6, p1-10. 10p.
Autor:
Chu, Kequn1, Zhu, Fengshu2
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. May2022, Vol. 50 Issue 5, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.