Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Chu, Jianing"'
Today's top advertisers typically manage hundreds of campaigns simultaneously and consistently launch new ones throughout the year. A crucial challenge for marketing managers is determining the optimal allocation of limited budgets across various ad
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.00561
Personalized decision-making, aiming to derive optimal treatment regimes based on individual characteristics, has recently attracted increasing attention in many fields, such as medicine, social services, and economics. Current literature mainly focu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.06229
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2023 220:1077-1082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.