Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Chu, Iris"'
Autor:
Chai, Casey M. *, Seier, Kenneth, Tan, Kay See, Chu, Iris *, Isbell, James M., Fischer, Gregory W., Afonso, Anoushka M. 1
Publikováno v:
In Journal of Cardiothoracic and Vascular Anesthesia February 2021 35(2):571-577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
POSTON, DUDLEY L., WALTHER, CAROL S., CHU, IRIS HYE JIN, GINN, JAIME M., LI, GODFREY JIN-KAI, VO, CATHERINE HONG, WANG, PING, WU, JULIE JUAN, YUAN, MICHAEL MING
Publikováno v:
Genus, 2003 Apr 01. 59(2), 113-139.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29788767
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 1999 Sep 01. 93(1), 48-62.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27542246
Autor:
Friedland, Shai, Watson, Drew, Pan, Jennifer Y., Chen, Yu, Nimgaonkar, Ashish, Gulzar, Zulfiqar, Gupta, Pratyush, Lucas, Julian, Atkins, Alexander, Lai, Jr-Ming, Hsieh, Huangpin B., Su, Stephen, Lim, Austin, Chu, Iris, Setthasap, Ploy, Sninsky, John, Mei, Rui
Publikováno v:
In Gastroenterology May 2020 158(6) Supplement 1:S
Publikováno v:
International Journal of Science Education. 29:453-464
The purpose of this study is to investigate how factors such as personal traits and school locations influence junior high school students’ conceptual learning of biology. The study was carried out island‐wide with the whole area divided into 10
Autor:
Yeoh, Cindy, Teng, Howard, Jackson, Jacob, Hingula, Lee, Irie, Takeshi, Legler, Aron, Levine, Corrine, Chu, Iris, Chai, Casey, Tollinche, Luis
Publikováno v:
Current Anesthesiology Reports; Sep2019, Vol. 9 Issue 3, p340-359, 20p
Publikováno v:
Canadian Journal of Dental Hygiene; Jun2019, Vol. 53 Issue 2, p118-124, 7p
Publikováno v:
The Journal of Educational Research. 93:48-62
Multiple research methods from different paradigms were used in this interpretive study to explore the nature of classroom environments in a cross-national study involving Taiwan and Australia. When English and Mandarin versions of a questionnaire as
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.