Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Chu, Eli Mang Yee"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imms, Christine, Chu, Eli Mang Yee, Guinea, Stephen, Sheppard, Loretta, Froude, Elspeth Heather, Carter, Rob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::0162cce19ac0daf06746b844cb1be385
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8v3z8/embedding-simulation-in-clinical-training-in-occupational-therapy-project-national-consultation-report
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8v3z8/embedding-simulation-in-clinical-training-in-occupational-therapy-project-national-consultation-report
Autor:
Elspeth Froude, Elena Gospodarevskaya, Mark Anthony Symmons, Stephen Guinea, Susan Gilbert-Hunt, Rob Carter, Nigel Gribble, Susan Darzins, Erin Mathieu, Samantha Ashby, Eli Mang Yee Chu, Christine Imms, Merrolee Penman, Kelli Nicola-Richmond, Loretta Sheppard
Publikováno v:
Trials
Trials, Vol 18, Iss 1, Pp 1-16 (2017)
Trials, Vol 18, Iss 1, Pp 1-16 (2017)
Background Clinical placements are a critical component of the training for health professionals such as occupational therapists. However, with growing student enrolments in professional education courses and workload pressures on practitioners, it i
Autor:
Imms C; School of Allied Health, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia., Froude E; School of Allied Health, Australian Catholic University, North Sydney, New South Wales, Australia., Chu EMY; School of Allied Health, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia.; School of Primary and Allied Health Care, Monash University, Frankston, Victoria, Australia., Sheppard L; School of Allied Health, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia., Darzins S; School of Allied Health, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia., Guinea S; Faculty of Health Sciences, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia., Gospodarevskaya E; Deakin Health Economics, Centre for Population Health Research, Deakin University, Geelong, Victoria, Australia., Carter R; Deakin Health Economics, Centre for Population Health Research, Deakin University, Geelong, Victoria, Australia., Symmons MA; School of Allied Health, Australian Catholic University, Fitzroy, Victoria, Australia., Penman M; Work Integrated Learning, Faculty of Health Sciences, The University of Sydney, Lidcombe, New South Wales, Australia., Nicola-Richmond K; School of Health and Social Development, Deakin University, Geelong, Victoria, Australia., Gilbert Hunt S; School of Health Sciences, University of South Australia, Adelaide, South Australia, Australia., Gribble N; School of Occupational Therapy, Social Work, and Speech Pathology, Faculty of Health Sciences, Curtin University, Perth, Western Australia, Australia., Ashby S; School of Health Sciences (Occupational Therapy), University of Newcastle, Callaghan, New South Wales, Australia., Mathieu E; Sydney School of Public Health, The University of Sydney, Lidcombe, New South Wales, Australia.
Publikováno v:
Australian occupational therapy journal [Aust Occup Ther J] 2018 Dec; Vol. 65 (6), pp. 556-564. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 31.