Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Chu, Chia‐Chun"'
Autor:
Chu, Chia-Chun, 朱佳駿
104
The extensive use of antibiotics in medicine results in the multidrug-resistance of bacteria, making the development of new antimicrobial agents an urgent need. Antimicrobial peptides (AMPs) are considered as a new class of antibiotics with
The extensive use of antibiotics in medicine results in the multidrug-resistance of bacteria, making the development of new antimicrobial agents an urgent need. Antimicrobial peptides (AMPs) are considered as a new class of antibiotics with
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/83476448070943069980
Autor:
Chu, Chia-Chun, 瞿嘉駿
86
The purpose of this work is to systematically design new types of hub transmissions for bicycles. First, the transmissions for bicycles are introduced, defined and classified, and the target hub transmissions are described. Information, paten
The purpose of this work is to systematically design new types of hub transmissions for bicycles. First, the transmissions for bicycles are introduced, defined and classified, and the target hub transmissions are described. Information, paten
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/74377283807700583495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Ping‐Chien1 (AUTHOR), Chu, Chia‐Chun1 (AUTHOR), Tsai, Yi‐Je1 (AUTHOR), Chuang, Ya‐Chu1 (AUTHOR), Lung, Feng‐Di1 (AUTHOR) fdlung@thu.edu.tw
Publikováno v:
Chemical Biology & Drug Design. Aug2019, Vol. 94 Issue 2, p1537-1544. 8p.
Publikováno v:
In Atmospheric Research 2008 88(3):212-223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.