Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Christine Velez"'
Publikováno v:
International Journal of Management, Knowledge and Learning, Vol 13 (2024)
Purpose: This paper focuses on the rising influence of social media on senior high school students' financial behaviour and uses the case study of a Manila student subjected to social expectations, attitude in spending, and perceived control. Social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c0b3eba7d3c45f499e2e6a9aac320e6
Publikováno v:
Journal of Human Rights and Social Work. 8:2-13
Publikováno v:
Health Equity. 6:787-793
The purpose of this study was to learn about the Abenaki Indigenous communities' access to services, specifically, their beliefs and knowledge about different types of mental health and substance abuse services and supports within their communities.T
Publikováno v:
Journal of Special Education
Journal of Special Education, SAGE Publications, 2018, 53 (3), pp.166-176. ⟨10.1177/0022466919829851⟩
Journal of Special Education, SAGE Publications, 2018, 53 (3), pp.166-176. ⟨10.1177/0022466919829851⟩
Based on the complex dynamic system approach, this research aimed to study the variability of the typical configurations of interactions between the adults’ participation and the engagement of a child with autism spectrum disorder (ASD) in two acti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eca25495bc200a0b8f160d8ba56babeb
https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/hal-02306361
https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/hal-02306361
Autor:
Shemiah Nyaude, Susan C. Connors, Eva Aagaard, Christine Velez, Amelia Challender, James Hakim
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges. 92(9)
PROBLEM In medical education, evaluating outcomes from programs intended to transform attitudes or influence career trajectories using conventional methods of monitoring is often difficult. To address this problem, the authors adapted the most signif
Autor:
Christine Velez Klug
Publikováno v:
Affilia. 28:334-334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.