Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Christensen, Doran"'
Autor:
Christensen, Doran H.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Many students appear to be disinterested and unengaged in traditional classroom settings. Numerous educational theorists suggest that students need current technology and communication in order to get students more involved in classroom discussion. T
Autor:
Christensen, Doran
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 1986 Jan 01. 13(1), 32-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23474707
Autor:
Christensen, Doran H.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
Many students appear to be disinterested and unengaged in traditional classroom settings. Numerous educational theorists suggest that students need current technology and communication in order to get students more involved in classroom discussion. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6f86dbc4dbf11b1ce80a907a212bd0d2
https://digitalcommons.usu.edu/etd/1166
https://digitalcommons.usu.edu/etd/1166
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.