Zobrazeno 1 - 10
of 2 139
pro vyhledávání: '"Chow, Eric P."'
This study delves into the potential use of large language models (LLMs) for generating Library of Congress Subject Headings (LCSH). The authors employed ChatGPT to generate subject headings for electronic theses and dissertations (ETDs) based on the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.16424
Autor:
Jiang, Jialong, Chen, Sisi, Tsou, Tiffany, McGinnis, Christopher S., Khazaei, Tahmineh, Zhu, Qin, Park, Jong H., Rivaud, Paul, Strazhnik, Inna-Marie, Chow, Eric D., Sivak, David A., Gartner, Zev J., Thomson, Matt
Therapeutic modulation of immune states is central to the treatment of human disease. However, how drugs and drug combinations impact the diverse cell types in the human immune system remains poorly understood at the transcriptome scale. Here, we app
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.10661
Autor:
Zhao, Rui, Fairley, Christopher K, Cook, Alex R, Phanuphak, Nittaya, He, Shiyi, Tieosapjaroen, Warittha, Chow, Eric P F, Phillips, Tiffany R, Jin Tan, Rayner Kay, Wei, Yuhang, Shen, Mingwang, Zhuang, Guihua *, *, Ong, Jason J *, *, Zhang, Lei *, *
Publikováno v:
In The Lancet Global Health February 2024 12(2):e243-e256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.