Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Choroszewicz Marta"'
Publikováno v:
Työelämän tutkimus (2022)
Tarkastelemme artikkelissamme asioimistulkkien työoloja ja analysoimme, kuinka eri etnis-kielellistä taustaa edustavat tulkit kokevat ammattinsa hyvät ja huonot puolet. Vertailemme äidinkieleltään suomen- tai ruotsinkielisiä ja muunkielisiä t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c4e8f391cc440c0a1194188654e9fe8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biese, Ingrid, Choroszewicz, Marta
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2019, Vol. 38, Issue 6, pp. 619-633.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-06-2018-0097
Autor:
Choroszewicz, Marta
Publikováno v:
Kultura i Społeczeństwo / Culture and Society. 62(4):113-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=780526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Choroszewicz, Marta1 marta.choroszewicz@uef.fi, Kay, Fiona2 kayf@queensu.ca
Publikováno v:
Human Relations. Oct2020, Vol. 73 Issue 10, p1388-1414. 27p.
Public sector institutions are increasingly investing resources in data collection and data analytics to provide better public services at lower cost, to anticipate demand for services, to identify high-risk groups, and to develop targeted interventi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::f936cbba80869c62969e90c797705bab
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/141130
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/141130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.