Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"Chonika"'
Autor:
Vassiliou, Anastasia
AURA, 1, 127-155
Lately, attention has been drawn to the glazed pottery of the two main Argolic centers, Argos and Nauplio. However, our knowledge of the material culture of the rest of Argolis remains seriously limited. This paper aims to narro
Lately, attention has been drawn to the glazed pottery of the two main Argolic centers, Argos and Nauplio. However, our knowledge of the material culture of the rest of Argolis remains seriously limited. This paper aims to narro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f7fbafe915fd6e706d55d722cf930c5d
Autor:
Coleman‐King, Chonika1 (AUTHOR) coleking@coe.ufl.edu, Brown, Taryrn T. C1 (AUTHOR), Haynes‐Thoby, Latoya2 (AUTHOR), Dowie‐Chin, Tianna3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Issues. Sep2023, Vol. 79 Issue 3, p1022-1034. 13p.
Autor:
Vetere, Timothy M., Dana, Nancy Fichtman, Weisberg, Lauren, Coleman-King, Chonika, Chapman, Suzanne, Mundorf, Jon
Publikováno v:
New Educator; Jul-Dec2024, Vol. 20 Issue 3/4, p260-285, 26p
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
The article uses events and narratives from the perspectives of Black women professors as examples of how allyship can be birthed and to illustrate the roles, responsibilities, and risks inherent in allyship development and work. It focuses on the la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9bc298d430142e69020ce3ab9ea38c1
Publikováno v:
Urban Review; Nov2023, Vol. 55 Issue 4, p433-455, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Urban Review.
Autor:
Chonika Coleman-King, Valerie Adams-Bass, Keisha Bentley-Edwards, Duane Thomas, Celine Thompson, Ali Michael, Gwendolyn Miller, Bianka Charity-Parker, Howard Stevenson
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 3, p 99 (2021)
This paper reports on a curriculum designed for Black students whose school teachers and administrators sought to address concerns about students’ academic underachievement and behavioral challenges. In order to design the curriculum, we examined B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c064bed812e441bbcd3009e8f1f348e
Publikováno v:
Hesperia: The Journal of the American School of Classical Studies at Athens, 2015 Sep 01. 84(3), 583-626.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2972/hesperia.84.3.0583