Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Chong, Nigel"'
Autor:
Brown, Roy A., Guinea, Stephen, Crookes, Patrick A., McAllister, Margaret, Levett-Jones, Tracy, Kelly, Michelle, Reid-Searl, Kerry, Churchouse, Christopher, Andersen, Patrea, Chong, Nigel, Smith, Andrew
Publikováno v:
In Collegian September 2012 19(3):177-186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
WILLIAMS, GLEN1 (AUTHOR), CHONG, NIGEL2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Nursing Journal. Nov2010, Vol. 18 Issue 5, p31-33. 3p.
Advertising is renowned for being a highly creative and visual medium, but many advertising textbooks are descriptive and text-heavy. The Fundamentals of Creative Advertising takes a step-by-step approach with text supported by exercises, checklists