Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Cholemkery, Hannah"'
Autor:
Bast, Nico, Boxhoorn, Sara, Supér, Hans, Helfer, Bartosz, Polzer, Leonie, Klein, Christoph, Cholemkery, Hannah, Freitag, Christine M.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry: Cognitive Neuroscience and Neuroimaging January 2023 8(1):11-20
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Feb2019, Vol. 49 Issue 2, p750-761. 12p. 4 Charts.
Autor:
Wellnitz, Sophia A. C., Kästel, Isabella, Vllasaliu, Leonora, Cholemkery, Hannah, Freitag, Christine M., Bast, Nico
The Children's Communication Checklist-2 (CCC-2) is often applied to assess pragmatic language impairment which is highly prevalent in autism spectrum disorder (ASD) and several mental health conditions. We replicated previous findings on the limited
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______603::022df4a662cb96fd1ce10bbc6d171d50
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/63877/container.zip
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/63877/container.zip
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cholemkery, Hannah1 Hannah.Cholemkery@kgu.de, Medda, Juliane1, Lempp, Thomas1, Freitag, Christine1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2016, Vol. 46 Issue 7, p2327-2339. 13p.
Autor:
Freitag Christine M, Cholemkery Hannah, Elsuni Leyla, Kroeger Anne K, Bender Stephan, Kunz Cornelia Ursula, Kieser Meinhard
Publikováno v:
Trials, Vol 14, Iss 1, p 6 (2013)
Abstract Background Group-based social skills training (SST) has repeatedly been recommended as treatment of choice in high-functioning autism spectrum disorder (HFASD). To date, no sufficiently powered randomised controlled trial has been performed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3357e37f4ecb41aa982198f5c627ad67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kästel, Isabella S., Vllasaliu, Leonora, Wellnitz, Sophia, Cholemkery, Hannah, Freitag, Christine M., Bast, Nico
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Apr2021, Vol. 51 Issue 4, p1224-1237, 14p, 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph