Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Choice provision"'
Publikováno v:
PeerJ, Vol 8, p e10361 (2020)
Background The aim of this study was to investigate if choice over resistance training exercise order affects motor performance and psychological outcomes among elite youth hockey players. Methods Seventeen elite hockey players (male, n = 14; female,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f0b0831473249528d7d6d53715d8a95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ
PeerJ, Vol 8, p e10361 (2020)
PeerJ, Vol 8, p e10361 (2020)
Background The aim of this study was to investigate if choice over resistance training exercise order affects motor performance and psychological outcomes among elite youth hockey players. Methods Seventeen elite hockey players (male, n = 14; female,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suzi Ursula Boldeman, Kimberley Wilson
The Edmund Rice Education Australia (EREA) Flexible Learning Centres aim to provide a supportive learning environment for young people who find themselves outside of the mainstream secondary schooling system. Drawing on twenty first Century learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a847dcc52aa80ea54aa72834cdb6e95b
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/89x33/exploring-ict-integration-as-a-tool-to-engage-young-people-at-a-flexible-learning-centre
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/89x33/exploring-ict-integration-as-a-tool-to-engage-young-people-at-a-flexible-learning-centre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.